REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO BABYPOINT.PL
§ 1 [Postanowienia wstępne]
1. Serwis BabyPoint.pl dostępny pod adresem internetowym https://babypoint.pl, prowadzony jest przez BabyPoint spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu (adres: ul. Juliusza Słowackiego 55/1, 60-521 Poznań), wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000897681, posiadająca NIP: 7812020172 oraz numer REGON: 388771231, adres e-mail: info@babypoint.pl,
§ 2 [Definicje]
1. Administrator – BabyPoint spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu (adres: ul. Juliusza Słowackiego 55/1, 60-521 Poznań), wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000897681, posiadająca NIP: 7812020172 oraz numer REGON: 388771231, adres e-mail: info@babypoint.pl.
2. Serwis – sklep internetowy prowadzony przez Administratora pod adresem https://babypoint.pl.
3. Kupujący – każdy podmiot dokonujący zakupów w ramach Serwisu.
4. Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Kupującym w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Serwisu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
5. Regulamin – niniejszy regulamin.
6. Zamówienie – oświadczenie woli Kupującego składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Transakcji dotyczącej Produkty pomiędzy Kupującym, a Administratorem Serwisu.
7. Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Serwisie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu płatności.
8. Koszyk – element oprogramowania Serwisu, w którym widoczne są wybrane przez Kupującego Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia.
9. Produkt – dostępne w ramach asortymentu Serwisu materiały fizyczne bądź treść cyfrowa przygotowana do samodzielnego wydruku przez Kupującego będąca przedmiotem zawieranej Transakcji między Kupującym a Administratorem.
10. Treść cyfrowa – materiały w formie cyfrowej (zapisane najczęściej w formacie .pdf), które nie zostały utrwalone na materialnym nośniku danych. Dostarczane są za pośrednictwem wiadomości e-mail, bądź bezpośrednio pobrane z Serwisu.
11. Transakcja – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Kupującym a Administratorem za pośrednictwem Serwisu. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też – stosowanie do cech Produktu – umowę o świadczenie usług i umowę o dzieło.
§ 3 [Kontakt z Serwisem]
1. Adres e-mail Administratora Serwisu: info@babypoint.pl.
2. Formularz kontaktowy dostępny na stronie: https://babypoint.pl/kontakt/.
3. Kontakt za pośrednictwem Facebooka: https://www.facebook.com/babypointpl/.
4. Adres siedziby Administratora: ul. Juliusza Słowackiego 55/1, 60-521 Poznań.
§ 4 [Wymagania techniczne]
1. Do korzystania z Serwisu, w tym przeglądania asortymentu dostępnego w ramach Serwisu oraz składania zamówień na Produkty, niezbędne są:
§ 5 [Informacje ogólne]
1. Administrator w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Serwisu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Serwisu internetowego z infrastrukturą techniczną Kupującego.
2. Przeglądanie asortymentu dostępnego w ramach Serwisu nie wymaga rejestracji oraz jest w pełni bezpłatne i nie wiążę się z koniecznością ponoszenia opłat. Składanie zamówień przez Kupującego na Produkty znajdujące się w asortymencie Serwisu możliwe jest poprzez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez rejestracji.
3. Ceny podane w Serwisie są podane w polskich złotych i są cenami brutto.
4. Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt oraz koszt dostawy (w przypadków produktów fizycznych), o której Klient jest informowany na stronach Sklepu w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia woli związania się Umową Sprzedaży.
§ 6 [Konto użytkownika]
1. Aby założyć Konto w Sklepie, należy wypełnić Formularz rejestracji dostępny na stronie: https://babypoint.pl/moje-konto/. Niezbędne jest podanie adresu e-mail, który stanowić będzie login. Po kliknięciu „Zarejestruj się” na podany adres e-mail przyjdzie wiadomość z hasłem do konta i od tej pory konto jest aktywne.
2. Założenie Konta w Sklepie jest darmowe.
3. Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu (adresu e-mail) i hasła.
4. Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego
tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Administratora, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adresy podane w § 3.
5. Utworzenie konta użytkownika jest również możliwe podczas składania zamówienia poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w Formularzu zamówienia.
6. W ramach konta, użytkownik otrzymuje dostęp do informacji na temat złożonych zamówień oraz zakupionych plików do pobrania.
§ 7 [Zasady składania zamówień]
1. W celu złożenia Zamówienia należy:
§ 8 [Płatności oraz dostawy]
1. Kupujący może skorzystać z następujących metod płatności:
2. Kupujący może skorzystać z następujących form dostawy Produktu:
§ 9 [Wykonanie umowy sprzedaży]
1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Kupującym a Administratorem następuje po uprzednim złożeniu przez Kupującego zamówienia za pomocą Formularza Zamówienia oraz dokonanie płatności.
2. Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności.
3. Natychmiast po opłaceniu zamówienia przez Kupującego, przesłane zostaje potwierdzenie zawarcia Transakcji wraz z dostępem do zakupionych treści cyfrowych na podany przez Kupującego adres e-mail.
4. Produkty fizyczne zostaną wysłane w przeciągu 2-5 dni roboczych od momentu zaksięgowania płatności.
5. Treści cyfrowe zamówione przez Kupującego mogą zostać pobrane dowolną liczbę razy – chyba, że Administrator określił limit pobrań dla danego Produktu. Zastrzega się jednak, że limit dostępnych pobrań dla danego Produktu nie może być mniejszy niż 3.
6. Odnośniki do pobrania treści cyfrowych są aktywowane natychmiast po opłaceniu zamówienia i pozostaną aktywne przez minimum 14 dni. Jeżeli Kupujący w tym terminie nie pobierze ich na własny nośnik, a odnośniki wygasną, Kupującemu nie przysługuje prawo do roszczenia zwrotu pieniędzy bądź ponownej aktywacji odnośników.
7. Wszystkie treści cyfrowe służą wyłącznie do użytku osobistego i nie mogą być sprzedawane lub wykorzystywane do osobistego zysku / korzyści. Zabronione jest powielanie oraz dalsze przesyłanie bez pisemnej zgody Administratora Serwisu.
§ 10 [Prawo odstąpienia od umowy]
1. Konsument, który zawarł umowę na odległość lub umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, ma prawo odstąpić od niej bez podawania przyczyny w terminie 14 dni. W przypadku produktów w wersji cyfrowej warunkiem jest, że po złożonym Zamówieniu nie doszło do pobrania Produktu na własny nośnik danych.
2. Administrator zastrzega sobie prawo do monitorowania liczby pobrań danego Produktu.
3. Kupujący może odstąpić od Umowy, składając Administratorowi oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Kupującego oświadczenia przed upływem tego terminu.
4. Oświadczenie powinno zostać przesłane w formie elektronicznej na adres e-mail Administratora (info@babypoint.pl) bądź w formie tradycyjnej na adres siedziby Administratora.
5. Administrator w przeciągu 14 dni od złożenia oświadczenia zwróci Kupującemu poniesione koszty w związku ze złożonym Zamówieniem w ramach Transakcji.
6. Administrator dokonuje zwrotu środków w taki sam sposób, jakiego użył Kupujący podczas zawierania Transakcji.
7. Kupujący po złożeniu oświadczenia zobowiązuje się do usunięcia otrzymanej wiadomości e-mail z odnośnikami do pobrania Produktu.
8. Kupujący ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu, także koszty zwrotu Produktu, jeśli ze względu na swój charakter Produkt ten nie mógł zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą.
9. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
§ 11 [Reklamacje i zwroty]
1. Administrator jest zobowiązany dostarczyć Kupującemu rzecz wolną od wad.
2. W przypadku wystąpienia wady zakupionego Produktu, Kupujący ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym.
3. Reklamację należy zgłosić drogą elektroniczną na podany w niniejszym Regulaminie adres e-mail Administratora.
4. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.
5. Administrator ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Kupującego uznał za uzasadnione.
6. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
§ 12 [Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń]
1. Szczegółowe informacje dotyczące pozasądowych sposób rozpatrywania reklamacji oraz dochodzenia roszczeń znajdują się na stronach:
§ 13 [Dane osobowe]
1. Dane osobowe Kupujących zbierane za pośrednictwem Serwisu pozostają pod nadzorem Administratora, który dołoży wszelkich starań aby były odpowiednio zabezpieczone przed dostępem osób trzecich.
2. Dane osobowe Kupujących zbierane przez Administratora za pośrednictwem Serwisu zbierane są w celu realizacji Transakcji, a jeżeli Kupujący wyrazi na to zgodę – także w celu marketingowym.
3. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
4. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Transakcji skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.
§ 14 [Postanowienia końcowe]
1. Umowy zawierane poprzez Serwis zawierane są w języku polskim.
2. Administrator zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn takich jak: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu.
3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.
4. Kupujący ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Copyright BabyPoint 2021-2024